Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Meld dit ons dan binnen 14 dagen na constatering van het gebrek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Let op: Wij geven geen garantie op knopen, kralen, stenen, schoudervullingen of op pillen van bepaalde stoffen.

Klachten

Bij klachten kun je ons het beste bellen op werkdagen tussen 10:00 – 12:00 uur of ons een e-mail sturen.
Betreft het een klacht over een verkeerd/kapot item, wil je ons dan mailen met de foto’s erbij?
Betreft het een klacht over de bezorging, moeten wij erbij vermelden dat dit een extern bedrijf is. Wij bieden de keuze aan om het pakket bij ons op te halen of dit te verzenden via DHL. Mocht het bij DHL fout gaan, gaan wij uiteraard wel onze best doen dit zo goed mogelijk op te lossen.