Veelgestelde vragen

Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Ruilen:
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Ruilen in de winkel:
In de winkel kun je jouw webshop bestelling alleen omruilen, of een tegoedbon van de winkel krijgen.

Dit kan helaas niet meer als de order al is ingepakt. Je kunt de order alleen telefonisch annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzending bij het postsorteercentrum is verwerkt.

Nee, dit is niet mogelijk. Wat je het beste kan doen is de winkel bellen om te vragen of het item nog op voorraad is. Dan kan dit item apart worden gehouden in de winkel en daar opgehaald worden.

Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze social media in de gaten.

Hoe meld ik mij aan voor de Wishlist?

Op onze webshop www.lofboutique.nl kan je het item vinden waarnaar je opzoek bent, klik het gewenste item aan en klik daarna op de maat die je wilt. Vul je email in zodat je op de wishlist komt te staan, je krijgt dan meteen een bericht wanneer het item weer back in stock is.

Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren, maar je kunt je wel op de wishlist aanmelden. Zodra het artikel weer op voorraad is krijg je automatisch een mailtje van ons. Of je kunt een “pre-order” plaatsen.

Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.

Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.