Retourneren
Hoe retourneer ik mijn pakket?
Optie 1: Gratis afgeven bij onze webshop (hetzelfde als de afhaallocatie) in een dichte zak met jouw pakbon (zodat wij de afzender zien), binnen 14 dagen.
Optie 2 : Stuur je pakket naar ons toe binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg de instructies op de meegeleverde pakbon:
- Zorg ervoor dat het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.
Mocht het product (of de verpakking) meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. - Zorg ervoor dat er geen andere sticker of adres op jouw pakket zit (anders kan hij niet aankomen).
- Zorg ervoor dat wij kunnen zien wie de afzender is. Voeg jouw (ingevulde) pakbon toe.
Pakbon kwijt? Dan vind je HIER het formulier dat bij het pakket toegevoegd moet worden. - Plak duidelijk ons retour adres op het pakket. [retouradres: Lambertusstraat 60-B 3062 WJ Rotterdam]
- Breng je retourpakket naar een bezorgdienst (Primera etc) en reken het retourpakket af bij de vervoerder naar keuze (PostNL of DHL etc).
LET OP:
- Wij vergoeden geen retourkosten.
- Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
- Je hebt 14 dagen de tijd om een retour aan te melden.
Retouradres:
LOF Boutique
Lambertusstraat 60-B
3062 WJ Rotterdam
Sale retourneren?
Er gelden andere voorwaarden voor de sale producten en seizoensgebonden producten. De sale mag altijd online teruggestuurd worden, tenzij het een seizoensgebonden artikel is, een ongebruikelijke sale is of een sale vanaf 50%, omdat wij dan geen marge meer overhouden voor het retourproces.
Twijfel je hierover informeer ons dan vooraf aan je bestelling.
Let op: Wij geven geen garantie op stenen, glitters, kralen, knopen, schoudervullingen en pillen van de stof.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 7 tot 10 dagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. De wettelijke termijn is even lang als de termijn dat de klant het artikel heeft mogen houden (14 dagen) maar wij zijn vaak wel iets sneller. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Let op: wij betalen terug via MolliePayments, je kan in de beschrijving LOF zien staan.
Te laat retourneren:
Mocht je het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor. Stuur je het pakket naar ons op buiten het wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij je retourpakket helaas niet aannemen.
Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Voor omruilingen in de winkel kan je gewoon langskomen. Je kan vooraf bellen of wij het item vast willen houden, zodat het niet uitverkocht raakt.
Voor omruilingen online kan je dit vooraf per mail of via DM bespreken.
Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders is gebeurd. Meld dit ons dan s.v.p. binnen 14 werkdagen na ontvangst van het item per e-mail met de foto’s erbij, zodat wij een passende oplossing kunnen vinden, bijvoorbeeld de reparatiekosten kunnen vergoeden of een nieuw item kunnen opsturen.